2015. 08. 20.

Bónuszként (ismét):

Talán néhányaknak megintcsak szemet szúrt az egyik duplaoldal, ezúttal a legutóbbi, negyedik részben.
Ez itt:


Namost, ha még emlékszünk a blog bevezetőjére, egy ponton Batman és Robin kettősét emlegettem Fabri-Cop és Lab tizedes kapcsán.
A kérdéses oldal ezúttal direkt módon utal rájuk, mégpedig olyatán módon, hogy egy konkrét pillanatot emel át a régi Batman-sorozat főcíméből.

Hogy megadjuk a módját, először is többé-kevésbé precízen átrajzoltam az eredeti momentumot a monitorról, majd átalakítottam a karaktereket, minekutána berácsoztam az egészet.



és a klasszikus módszerrel felnagyítottam a végleges oldalhoz, amit ezután már csak ki kellett húzni, és gyönyörködni benne. Így ni:




...És akkor innentől már csak a befejező, ötödik részre kell várni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése